jaha

Jag har insett att min senaste kyss: Var en hejdåpuss.. Och förmodligen den sista jag får av honom på bra länge
Jag lyssnar på: Jason Walker just nu
Jag pratar: när jag känner för att prata.
Jag älskar/tycker om: mitt liv, det är så himla, himla bra nästan jämt.
Min första riktiga kyss: var nog i ett tält när jag fyllde 12, hahah
Jag avskyr när folk frågar: såna här frågor, vet inte vad jag ska svara ju!
Kärlek är: maaagiskt
Någonstans, tänker någon på: hur mycket dom längtar till sin 18års dag. Precis som jag!
Jag kommer alltid att: vara jag. Haha oväntat svar
Jag är hemligt förälskad i: Beas specialTomas ;)
Sist jag grät var: Nån vecka sen till biggest loser, haha
Min mobiltelefon är: Beas gamla. Saknar min iPhone
När jag vaknar på morgonen: vill jag ligga kvar förevigt
Innan jag går och lägger mig: sitter jag vid denna. Livsfarlig om man borde sova
Just nu tänker jag på: att jag borde stänga av datorn och sova
Bebisar är: är antingen jättemysigt eller skitjobbigt
Idag har jag: varit på skolan. Dudå?
I kväll har jag: Tränat.
I morgon kommer jag: att åka till naprapaten, hur vet jag dock inte än. Sen ska ja va med Wirre.
Jag vill verkligen: åka till Thailand nu. Fylla 18, och ta studenten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0