it was dark, and I was lost

Hej bloggen, känner för att skriva ett sista inlägg innan jag slår igen både dator och ögon. För lite sömn väntar, så varför inte göra den tiden lite kortare liksom?

Satt bara inne med Lemons förut innan jag hoppade in i duschen. Sen gick jag återigen hit ut och slog på en film som precis tog slut. Imorgon åker jag med moder jord till skolan, så alarmet står på 06:06 och jag har redan lagt telefonen på golvet en bit bort från sängen. Vill inte ens tänka på hur det kommer kännas imorgon när det går igång, fyfan. Men men, dubbelboll står på schemat och det kanske får mig att kliva upp lättare. Så vi får väl se.

Nu ska jag ta med mig mitt negativa humör och sova. Än en gång så skriver jag att min vecka är dålig, väntar bara på att något kul ska hända så det känns bättre igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0