echo

Heysan, jävligt skönt med fredag. Känns grymt!

Har haft typ förintelsens minnesdag idag på skolan, så vi har inte haft några lektioner alls, utan en massa annat bara. Vilket var skönt, min hjärna hade nog inte klarat något tänkande så trött som jag har varit idag.

Efter skolan mötte jag upp pappa på banken, håller på att skaffa ett annat bankomatkort. Så snart slipper mina vänner att jag måste på bankomaten hela tiden, skönt för dom! Dock tycker jag om att ta ut pengar, så vi får väl se om jag smyger dit ändå. Annars då? Har inga äventyr inplanerade ikväll, utan jag tror att det skulle bli en kväll hos Jennifer. Men vi märker väl hur det blev helt enkelt, nu ska jag facebooka lite. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0