dreamer

"Ända sedan dan vi träffades har vi varit dem, de som lämnar festen innan två"

Hajhaj! Sitter och lyssnar på grymma Maggio nu, har det mys i sängen och fördriver tiden lite innan träningen börjar. Min armbåge har strulat idag så vi får se hur det går, kan bli spännande. Imorgon ska jag till en naprapat iallafall och kolla upp den. Hade ju varit skönt ifall han vet vad felet är, så det blir bra nån gång.

Skolan rullade på. Har haft skol if möte och utvecklingssamtal. Rydja tycker om mig så det var inge problem, haha. Sen gick ja iväg på sista lektionen och det slutade med att jag gick argt därifrån när vi slutade. Vissa människor här i världen alltå -.-

Ne, nu ska ja göra nått annat en stund. Tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0