djuriskt trött

Tjatja. Det där om att lägga telefonen en bit från sängen så jag kom upp imorse funkade ju, men känslan när det där jävla alarmet ringde var obeskrivligt jobbig. Jag lät till och med den väldigt irriterade alarmsignalen gå hela låten ut, sen började nästa. Då gled jag ner från sängen och satt mig på golvet. För att inte somna där på plats så började jag ta ur alla kläder jag hade i en väska och vek dom. Så nu ligger dom mitt på golvet i en fin hög. Till sist orkade jag kliva upp och springa in. Hua, jobbig morgon.

Skolan var som vanligt, tråkig. Tog bussen hem och har precis käkat här hos pappa. Snart blir jag upphämtad av Alicia för att rulla vidare till eon. Några timmars jobb väntar, och en vinst för timrå hade inte suttit så fel. Nu ska ja byta om lite och så innan jag far, så heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0