clothes over broes

Heyhey. Den här söndagen har varit riktigt bra faktiskt. Känns inte så jobbigt att det är skola imorgon, jag verkar ju ändå ha kommit igång på den biten och nedräkningen till thailand rullar på. Så ja.

Träningen var som vanligt, ena stunden går det bra och nästa stund suger jag. Min armbåge gör ont också, så det kan nästan bara bli bättre skulle man kunna säga. Sen kom ja hem till pappa, duschade och käkade sen lite mat. Sen dess har jag suttit här, i soffan, och myst på. Har beställt lite grejor från HM också, så nu hoppas jag att det blir bra. Råkade dock beställa ett par solglasögon extra, haha nu hur man kan lyckas med det..

Bla;

Nu ska ja äta lite fika innan jag intar sängläge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0