baby hold on

Tjatja. Ligger här i sängen som vanligt och gör ingenting speciellt, har kikat runt lite på nätet efter en del saker jag måste skaffa innan vi åker till thailand. Jadu, bara att kasta upp pengarna på bordet och slösa lite. Huahua! Annars så har mitt visakort anlänt och jag är inte längre ägare av stenåldersbankomatkortet, känner mig snäppet vuxnare nu faktiskt.

Förutom nuet, så var jag skittrött imorse när alarmet ringde, men jag har ju börjat lägga telefonen alldeles för långt ifrån sängen att jag inte somnar om. Förutom nån enstaka gång när jag hämtar telefonen och lägger mig igen, och det mina vänner, det är farligt de. Men imorse tvingade jag mig själv ut i kylan iallafall, in i huset, och in i duschen. Sen blåste jag håret lite snabbt innan jag sminkade mig lite. Till sist drog jag på mig en mössa, fördrev tiden lite genom att sitta vid datorn, och sen gick jag till skolan. Dagen har varit lång, och en och en halv timme in på min sista TvåTimmarsBildLektion, så släppte min lärare mig fri. Då gick jag hem i världens fart, lagade mat, sen kom moder jord och hämtade upp mig, och.h.h.h nu ligger jag här i väntan på kvällens träning. Det är på tiden att jag är med nu, dock får vi se hur det går. Men det ska nog gå bra.

Efter träningen åker jag hem och duschar, sen skjutsar mamma mig till Jennifer och jag spenderar natten där. Det var iallafall så det var planerat :) Nu ska jag nog gå in och göra Lemons sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0