20

Jag drömde inatt att Jennifer sa till mig med väldigt ledsen min, att jag inte har uppdaterat på ett tag. Och det stämmer ju, så jag skriver väl några rader då.

När ja skrev sist satt jag i mjukisbyxor och längtade till nått som hände utanför lägenheten, och ut kom jag, så det var ju skönt. Blev hämtad av Elin och Simon och han körde ner oss till Johanna på vivstavarv. Var där ett tag, sen åkte vi till Wa och var där resten av kvällen. Sen tog jag mig en promenad hemåt och sov sen jävligt skönt.

Igår klev ja upp, åt mat, duschade och så, sen hämtade Jullan upp mig och vi for vidare till ishallen. Det var väldigt lite folk och timrå förlorade också, förvånande må ja säga... Efter matchen åkte vi med Sandra hem till Elin, hon färgade håret och duschade medan jag låg i soffan och chillade lite, sen efter nå timmar så blev vi hämtade och skjutsad till nästa Elin igen. Hade trevligt och sen blev det hemgång.

Om en timme är jag i ncc och värmer upp, och jag har fortfarande ingen skjuts dit. Så huur ska detta gå. Återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0