100 frågjävlar

Haha ska snart gå och lägga mig. Men först det här..

1. Tre namn jag lyssnar till: Sara, Sessan, Svensson
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Säger som Fp, min musiksmak.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag skjuter upp saker hela tiden. Som att plugga, som att äta bättre, och som att gå ut och springa själv.
4. Detta är jag rädd för: Ibland är jag livrädd för mörker, samma med höjder med. Är rädd för spindlar också. Ne, detta kan ta hela dagen. Men det är mycket mer
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Fin kropp. God mat. Och mina nära omkring mig.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Jag kan inte sjunga. Jag kan inte prata något annat språk än svenska och engelska. Och jag kan inte nudda tungan mot näsan
7. Detta tycker jag om att göra: Sova! Spela fotboll, och fotografera
8. Detta vill jag göra just nu: Sovaa
9. Bästa känslan: När allt känns så jävla bra, när man är lyckling rakt igenom!
10. Värsta känslan: Tvärtom till ovanstående. Jag tycker inte om att ha halsfluss heller, haha..
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Att han är kär i mig, riktigt jävla kär ;)
12. Är jag kär just nu? Nej eller, supersnigel!
13. Jag vill gifta mig: Jo, det vill man ju
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Vara miljonär, ha en familj med man&barn, och resa jättemycket
15. Min käraste ägodel: Men va svårt :o Min telefon, min dator, min kamera, och min tv. Hähä
16. Något jag vill ha i present: Pengar!
17. Detta har jag på mig just nu: Endast trosor
18. Favoritkläder: Svarta jeans iaf, sen kan det variera lite upptill. Nån snygg tröja kanske, som jag trivs i :) Annars är min one piece bland det bästa jag har i garderoben..
19. Favorit djur: Katter säger jag väl då. Men jag tycker om de flesta
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Det mesta, men inte rammstein och sådant. Inte skrikmusik heller
21. Favoritlåt just nu: What makes a man kanske
22. Roligaste ämne i skolan: Ska va bild det då
23. Tråkigaste ämne i skolan: Finns nått tråkigt i alla ämnen, dock är religion inte speciellt kul
24. En bok jag gillar: Twilight böckerna, haha..
25. En film jag älskar: Tycker om flera stycken ja, med Ladder 49 är väldigt bra.
26. Favorit tv-program? Oth, Grey's, Criminal minds, HIMYM, osv....
27. Favoritdoft: Har olika, men vanilj kommer jag alltid älska.
28. Detta äter jag gärna: Bulgur, kyckling och nån vitlöksdressing till. Fantastiskt! Annars kött, potatisgratäng och vitlök och örter. Lika fantastiskt :D
29. Dricker helst: Vatten
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand nästa såklart, dock har jag varit där. Så jag säger Australien, USA, och en massa fler länder. Vill åka överallt!
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 176 jävligt långa centimeter -.-
34. Jag tror på: det jag ser.
35. Jag spelar: fotboll i världens roligaste lag.
36. Person jag beundrar: Min faster och min moster, fina människor de!
37. Så här bor jag: Varannan vecka hos mamma och pappa, har egen stuga hos moder jord, och eget rum hos pappa.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen aning
39. Det här tänder mig: Bra beröring, snygga muskler, snygga tatueringar, och skägg såklart. Hehe ;)
40. Det här gör mig avtänd: Mesar. Om det luktar svett även fast man inte har tränat på nått vis. Om man är dålig på att pussas. Osv...
41. Favoritfärg: Helt klart svart, alltid svart.
42. Favoritcitat: Jag har flera jag tycker om
43. En hemlighet jag vet: Ja, den lär ja ju säga. Eller?
44. Bästa present jag fått: Har fått många bra, kan inte säga en bara
45. Senast köpta skiva: Jadu, markoolio kanske när man var 7 typ.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon kanske
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Resten.
48. Udda förmåga/egenskap: Har nog inget sånt ja eller.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Nä jag vill inte vara nått djur.
50. Vad lyssnar du på just nu? Lasse W
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har varit i skolan, lagat mat, övningkört, varit på några affärer, och suttit vid datorn.
52. Var är dina föräldrar födda? Är nästan helt säker på att både föddes i Sundsvall.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Senaste versionen av Evernote
4. Vilken är din favoritrestaurang? Donken, haha, och subway, och indiana ;) Haha ne jag vet inte.
55. När badade du i en pool senast? När jag var på Kreta i maj.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Hahahah ja..
57. Hur många barn vill du ha? Två helst. Det är typ mitt max. Men allra max skulle vara tre stycken, inge fler än tre!!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ heavy metal? Heter det så?
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Får inte ens rösta.
60. Vad har du för TV-kanaler? Bra många.
61. Har du åkt moped någon gång? Jo jag har ju dde
62. Har du busringt någon gång? Haha ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nepp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Ja, men jag skulle nog dö av rädsla under tiden
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand
66. Har du en egen trädgård? Ne inte direkt, det är Lemons trädgård mest
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Kollar inte på sånt ja eller
68. Kan du alla orden i nationalsången? Jag tror det, sist ja kollade iaf
69. Badkar eller duschkabin? Har både och
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Abduction tror ja den hette,
71. Favoritpizza? Vesuvio med kebabkött på, mummaaa
72. Chips eller popcorn? Båda två..
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte sånt ja eller
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha men va, nä?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Är inte tillräckligt snygg för det ;)
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin. Men jag tycker om äppel också, ibland iallafall.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jennifer, sallad!
78. Favoritchoklad? Vanlig marabou, fast dom flesta är ju god. Med nötter..Apelsinkrokant..Vit choklad.. Nougat.. Mmm Marabou..
79. När röstade du senast? Röstar ju inte ja eller
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Äter inte tomater
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Jajemen
82. Är du bra på matlagning? Jag tycker det iallafall :)
83. Klarar du att tanka själv? Haha ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Haha ja.. Mer än en gång också
85. Pepsi eller Coca Cola? Iskall cola i glasflaska i thailand. Det bästa!
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej, har bara en tröja vi ska ha på hockeyn. Inte mycket till uniform de eller
87. Vad var det senaste du handlade? Mat
88. Har du kräkts offentligt: Har ja nog
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: Haha skulle lika gärna kunna säga miljadär. Men...... kärlek är väl vad vi alla vill ha, iallafall jag.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, dock attraktion, inte käärlek liksom
91. Har du ringt något betalnummer: Vet inte? Vadå betalnummer? Det har man väl? Eller?
92. Kan man vara vän med sitt ex: Ja det tror jag verkligen. Om man går isär som vänner så
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Mamma
94. Hade du mycket hår som liten bebis: Jadå, fast inte på bakhuvudet, haha där var ja flintis!
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Den vanliga.
96. Vad har du i din väska: Plånbok, tamponger, nån läppsyl, nån hårsnodd, telefonen ibland, ofta en tröja som fyller ut väskan. Sen har jag inte så mycket mer.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Det är ingen favortisak, men jag borstar iallafall tänderna 
98. Vad är du tacksam för idag:
För att jag har dom personerna jag har i mitt liv.
99. Var hittade du den här listan: På FPs blogg :)
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Jennifer, Julia, och Julia söderberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0