you remind me

Tjenatjena, har precis som jag skrev förut att jag skulle göra, intagit sängläge. Perfekt, hur skönt som helst. Plus att mitt täcke luktar fantastikt, gör ju inte saken sämre om ja säger så. Förövrigt så tycker jag om söndagar nuförtiden, den lugnaste dagen i veckan typ. Ganska grymt må ja säga. Funderar på att slå på en film eller nått, har inte allt för mycket för mig så. Dock lär det inte sluta så, men vi får se helt enkelt.

Var hos mamma och firade Michaela som fyllde 14 i veckan, stortjej nu vettu, haha. Tog mig en promenad bort, träffade lite släkt och fikade på som på alla kalas. Sen beställde jag två bikiniöverdelar och förhoppningsvis kan jag ha nån utav dom iallafall. Sen körde ja till pappa. Imorgon vankas skola och på kvällen har jag träning. Och det var väl allt för denna gång. Heido

Tycker att alla mina vänner ska uppdatera sin bloggar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0