wo ho

Gokvällens påre. Bra skönt att det är torsdagskväll, imorgon tar jag ju helg, fantastiskt.

Träningen rullade på, inte för jobbig och inte alldeles för slapp. Det kändes bra, förutom mitt skott som verkar ha tagit semester. Men men, det gör inget :) Har ingen lust alls att sova än, så jag offrar morgondagens pigghet med att sitta här, ibland får man göra så också. Ska kolla runt lite på internet och sukta efter allt jag vill ha, det är verkligen dags för mig att vinna några miljoner på lotto eller nått, det hade varit nått de!

Annars då? Läste igenom lite gamla inlägg på bloggen förut, blev nöjd när jag såg hur många gånger man har skrivit att man längtat till Thailand, och nu är det bara två veckor kvar. Känns ganska grymt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0