why now?

Okej, nu börjar jag bli stressad. Jag har inte varit det så speciellt mycket innan, men nu när jag blev sjuk så slog det mig hur lite tid jag har på mig att göra klart mina skolarbeten innan vi åker, 4 dagar kvar! Hur ska jag hinna?

Insåg inte hur svårt det var att försöka plugga förän jag småsomnade mitt i allt. Vakna, somna, vakna, somna, precis så ser det ut. Och arbetena jag försöker göra flödar inte direkt på då, så jag vet inte hur jag ska lösa detta. Men det ska nog gå bra, " det löser sig alltid" som man brukar säga.

Idag har jag varit hemma från skolan som ni nog redan har förstått, mår fortfarande piss men jag kämpar på. Imorgon är vi dessutom ledig så då ska jag ställa alarm och börja tokskriva på uppsatsen, så gott som det går! Det finns inte mycket ork nu alltså. Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0