well I say

Har spenderat många timmar av min dag på nordic idag, så det är därför det har varit tomt på nya inlägg här. Sorry sorry!

Såg iallafall på baksmällan igår precis som jag skrev, och den var bra. Kände mig skitful som låg här och skrattade för mig själv, haha. Och imorse vaknade jag av att Anna skickade sms. Så jag åkte ur sängen med en gång och sprang över, och djävulen va kallt det har varit idag, hua! Fixade mig lite snabbt och sen blev jag upphämtad. Åkte som sagt på nordic och satt sen där hela dagen. Vi vann dagens två matcher och även gruppen, så nu hoppas jag att det går lika bra imorgon. Känns surt att inte få vara med, man blir ju så sugen när man står där på sidan och hejjar på. Men nu måste jag tvinga mig själv att låta bli målvaktshandskarna tills jag kommer hem från Thailand, annars kommer det aldrig bli bra.

Efter sista matchen åkte jag iallafall hem och käkade lite middag, sen duschade jag lite snabbt innan melodifestivalen började. Hatade alla förutom Loreen och Dead by april, så jag vart ju nöjd när dom gick vidare till final. Nu ligger jag här ute och tänkte kika på nån kul serie eller nått, vi får se helt enkelt. Brukar ju aldrig bli som jag tänkt mig men.

Förövrigt har det varit väldigt skönt med en lugn helg. Har inte varit pigg alls då jag är jävligt förskyld och febern har kommit och gått, men hellre att det kommer nu än nästa helg så.

Ikväll är det jag och onepiecen som myser. King.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0