värdelöst

Det här borde vara en grym vecka där jag svävar på moln från morgon till kväll, men så är det inte. Jag mår inte bra och jag vill helst bara sova tills jag blir frisk igen. Jag vaknar då helst innan fredag, eftersom det är då vi åker. Så ja, det hade varit bra om jag blir bra tills dess.

Förstår inte bara. Efter alla dessa år har jag ju lärt mig hantera smärtan, iallafall dem flesta gånger. Så varför ska det vara så oerhört ohanterbart den här gången? Jag vet inte. Jag vet bara att jag har väntat på den här resan i ett års tid nu, och jag vill mer än gärna må så bra som jag kan då. Och det gör jag inte nu, låt det iallafall bli hanterbart, inte så omöjligt och meningslöst som det känns nu. Helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0