vanlig

Hajhaj, sitter hemma hos mamma nu och fördriver tiden lite. Efter min sista tvåtimmarslektion så gick jag till busshållsplatsen och åkte in till birsta. Mötte upp Jennifer och Julia och handlade lite presenter, sen käkade vi lite innan vi gick runt i lite affärer. Sen gick jag till bussen igen och åkte hem till pappa. Bytte om och sprang sen hit hem, var tvungen att hämta mina inneskor.

Fysträning står på schemat ikväll, och efter det ska jag hem och lägga mig bara. Börjar lite senare imorgon, och slutar tidigare, perfekt helt enkelt. Och efter skolan ska jag vara med Alicia, trevligt trevligt!

Men nu är Anna på g så nu ska jag klä på mig. Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0