m

Lilla, lilla flicka. Vad är det som händer med dig? Du kan berätta för mig, fast att jag vet att du inte vågar. Va inte ledsen, det kommer alltid att bli bra. Och det är min tur att finnas här för dig nu, jag vill vara hon som du ser upp till. När du gör dina misstag så vill jag få dig att skratta och le, istället för att du ska ha den där jobbiga känslan inom dig. När du gör något för första gången så kan du tala om det för mig också. Jag ska vara glad för din skull när du känner dig överlycklig på livet. Vi kommer bli bra du och jag, släpp in mig bara.

Kom ut hit till mig, fast att jag vet att du inte vågar.
Men du behöver inte vara rädd för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0