då vet ni

Jag har insett att min senaste kyss: Var med någon som jag inte hade träffat på jättelänge. Och väldigt mysig.

Jag lyssnar på: En låt som heter ingenting just nu. Och det är precis vad jag känner. Ingenting.
Jag pratar: När jag har något att säga.
Jag älskar/tycker om: Mina vänner, fantastiska människor de.
Min första riktiga kyss: Var på min födelsedag när jag fyllde tolv. Haha
Jag avskyr när folk frågar:
Kärlek är: Ganska fint de. Tror jag iallafall.
Någonstans, tänker någon på: Hur jävla magiskt musik är.
Jag kommer alltid att: Vara jag, ojoj vilket oväntat svar det där var.

Jag är hemligt förälskad i: Ingen. Är inte ett dugg förälskad i någon. 
Sist jag grät var: Längesen nu, eftersom jag inte minns sist det var.
Min mobiltelefon är: Trasig. :(
När jag vaknar på morgonen: Så vill jag aldrig i hela mitt liv kliva upp.
Innan jag går och lägger mig: Så sitter jag vid datorn. Alldeles för länge dessutom.
Just nu tänker jag på: Att jag borde stänga av den här skiten och sova.
Bebisar är: För det mesta jävligt söta.
Idag har jag: Varit på skolan i all evighet, och tränat.
I kväll har jag: Tränat och kollat på BB.
I morgon kommer jag: Åka på nordic med skolan. Och på kvällen har jag träning igen.
Jag vill verkligen: Fylla 18. Det kommer bli en magisk dag de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0