träningsless

Mysmusiken är på och jag laddar inför veckans sista skoldag, bra skön känsla de. En annan känsla som inte är lika skön är den jag hade efter träningen, fyfan va less jag är på mig själv nu. Min armjävel gör att jag knappt kan vara med, eller får vara med. Och min kondition är så dålig att det är pinsamt. Så efter träningen åkte jag därifrån och var skitless, men men, så är det väl ibland.

Imorgon ska jag kliva upp sent, dra på mig en mössa och se hemsk ut hela skoldagen. Sen följer nog Wirre med mig hem och då hoppar jag in i duschen och gör mig själv till en människa igen, så ja, det är morgondagens plan de.

Till sist så säger jag GRATTIS till Sofia som fyller 18 idag, wohooo!! Och Alicia kanske man ska säga grattis till också, hon som gått och skaffat sig en man ;) Wohoo på henne också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0