torsdag och helt jävla slut

Men hej, uppdateringen har varit väldigt dålig senaste dagarna, men jag har ingen tid. Och så är de med det. Jag sitter iallafall här i soffan och kikar på big brother. Inatt har jag sovit cirkus 9 timmar och jag försov mig inte imorse, wohooo! Klev upp och duschade, blev klar i bra tid och sen tog jag mig en promenad hem till pappa och hämtade en tröja. Sen var mormor snäll och skjutsade mig till skolan. Väl där så hade jag mina lektioner och sen var det dags för jobb. Det var aslite folk men timrå vann, så det var ju bra ändå. När jag kom hem provade jag mina bikiniöverdelar som kom med posten idag, och jag kunde iallafall ha en utav dom, så det var ju också bra.

När bb är slut så ska jag kolla på nyaste avsnittet av oth, spännande!! Hörde rykten om att Lucas kommer i det här avsnitter också, maagiskt. Imorgon kommer lönen från hockeyn, och i och med det så ska jag på birsta efter skolan med Jennifer. Sen vid 6 kommer Johanna och hämtar upp mig för att sedan åka vidare till Elin. Vi ska fira henne och sedan åker jag nog hem, vi får helt enkelt se.

Och ja, de var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0