stay with me

Klockan slog två för en stund sen och jag ligger fortfarande här, har inte rört en fena på flera timmar typ. Men det är så det ska va på en myskväll, så man kan väl säga att jag har lyckats!

Dagen har bestått av att umgås med Jennifer hela morgonen, jobb och filmtittande. Såg nyss klart på en väldigt töntigt film som jag inte ens förstår varför jag såg, men men. Tänkte ladda hem nån annan mysig fiilm nu som jag kan kära ner mig i, det hade varit nått de. Lite romantik tack, precis vad jag vill se. Så man kan drömma sig bort lite, haha. Har iallafall ingen lust alls att gå och lägga mig, och jag behöver inte kliva upp tidigt imorgon så det gör inget. Ska träna vid tre, och sen blir det råpluggning efter den. Huahua, gruvar mig redan.

Förövrigt tror jag att vi skulle vara i thailand nu, om det hade varit två veckor framåt. Finfint må ja säga! I och med det så bjuppar jag på en väldigt opassande bild nu när jag talar om varmare breddgrader, men det har ju faktiskt snöat idag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0