soon

Ett ord. Längtar.

Jag hör hur flygplanen lämnar midlanda och jag längtar bort härifrån jag också. Inte för att jag vill lämna Sörberge och allt folk som bor här, utan för att det ska bli så skönt att slippa verkligheten för en stund. Jag ska inte tänka på något jobb, jag ska inte tänka på om jag hinner äta innan träningen, och jag ska deifinitivt inte tänka på om jag har några skolarbeten som måste göras. Det spelar ingen roll hur läget är, jag ska släppa ångesten så fort jag sätter mig på flyget. Jag måste tillåta mig själv att få slappna av en stund, allting kommer lösa sig sen ändå. Om jag låter mig själv gå runt i drömlandet med mina bästa vänner (som jag har längtat hur länge som helst att få åka till igen) och grubbla, så kommer jag ångra mig när jag kommer hem. Och jag vägrar ha det så. Jag vill njuta av varje sekund, ingenting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0