snow

Hejhej, blev inte riktigt som jag tänkt mig alls sen sist jag skrev. Skulle egentligen kika på nån serie eller så, men det har inte blivit av. Mamma och Michaela kom iallafall och hämtade mig förut, och då for vi hem och åt sallad. Sen satt vi oss i soffan och började kika på nån film. Tog dock med mig själv ut hit och la mig istället, knäppt lite kort och så bara. Mer än så har jag inte hunnit med, så ja.

Imorgon börjar jag vid tio över elva, mycket skönt må ja säga. Sen blir det lite skoprovning och träning på kvällen, och till helgen är det cup som står på schemat. Känns faktiskt jäkligt skönt med tredagars fotboll, för nästa helg blir det full fart med två födelsedagsbarn så!

Nu ska jag signa ut och längta till thailand. Förstår knappt att det snart är dags, har ju gått ett helt år sedan vi planerade detta. Åhhh fantastiskt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0