snart så

Efter en dag fylld av sängliggande och smärtor, så ber jag till gudarna att det ska gå över snart. Det finns ingen ork kvar i den här kroppen, det måste bli bra snart, det bara måste det. För att spräcka min lilla sjukrutinbubbla som har sett likadan ut sen i söndags nu, så följde jag med till Johan förut. Outfiten fick bestå av one piecen, och så fort vi kommit dit ångrade jag att jag följde med. Jag är verkligen ett vrak just nu, det är inte meningen att jag ska vistas bland folk.

Jag vet att det är tjatigt om att jag är sjuk, och jag vet att jag låter negtiv och så. Men det är svårt att vara positiv när jag mår så himla dåligt och att allt det här kommer just nu, det är ingen bra tajming alls. Men det kommer bli bättre, det blir det alltid.

Vill säga grattis till bästa Jennifer på hennes 18års dag en sista gång, hoppas att du har haft en underbar dag. Vi ses snart, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0