sleeping sickness

Till att börja med, vad hände med statistiken idag? Haha fattar då ingenting jag eller. Men men!

Jag är sjuk och blir hemma från skolan imorgon. Jag har feber, är förskyld och har ont i magen min. Kommer inte speciellt passande då jag har en massa skolarbeten jag måste göra, men som tur är har jag allt jag behöver här hemma så jag kan göra det ändå. Så det är ju bra. Men jag är mycket hellre sjuk nu än att det kommer senare eftersom vi åker på fredag, om du har lyckats missat det på nått vis.

Jag har iallafall för en gångs skull ätit min mediciner idag (väljer att inte äta dem på dagarna längre då jag bara somnar), så jag har sovit i soffan hela dagen till och från. Vid 7 for jag och mamma på ica och köpte glass, sen la vi oss återigen i soffan, och jag somnade igen, haha. Sen somnade jag tre gånger under bara big brother också, ja ni kanske förstår.

Nu ligger jag iallafall här ute och försöker läsa lite bloggar och så, snart vankas det läggdags för 75e gången idag. Haha ja, godnatt påre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0