secrets

Godmorgon, veckans sista dag är här och det känns faktiskt inte så jobbigt som det brukar. Tiden får gärna gå lite snabbare nu så. Vet inte riktigt när jag vaknade, men jag klev iallafall upp för en timme sen kanske och började diska och så. Ska ta mig lite frukost nu innan jag fortsätter.

Igår kom som sagt Julia hit och fixade sig med mig, sen kom Jennifer och Benke och hämtade upp oss. For till söråker till Sofia och hade trevligt! Åt först svingod tacopaj och sen lite efterrätt, gottigotti. Sen rullade killarna in. Hade väldgt trevligt och jag skrattade en hel del. Åkte dock hem tidigt.

Senare idag ska jag till mamma och fira Michaela, sen ska jag hem hit igen och inta sängläge hade ja tänkt. Måste försöka gå på ica också och köpa shampoo och balsam innan jag åker till mamma, ska då aldrig duscha utan balsam igen. Hua.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0