save me

Heyhey, har varit hemma i flera timmar nu och myst på. Käkade lite tacos när jasg kom hem från skolan och sen dess har jag legat i sängen framför denna. Skönaste skoldagen är över, så nu får man väl försöka ladda inför resten. Ikväll har jag träning, och för första gången på väldigt länge blir det inge målvaktsspel för mig. Annorlunda, men det blir nog bra.

Imorgon ska jag på birsta efter skolan och sen på kvällen har jag träning nummer 2. På onsdag skulle jag nog hitta på nått med Alicia, och sen på torsdag har jag träning 3. På fredag och lördag är det födelsedagsbarn som ska firas och på söndagen har jag veckans sista träning. Och det är min vecka det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0