nothing to lose

Men hej påre. Imorse vaknade jag av ett alarm som jag var så duktig att ställa igår, 08:30 stog det på och det kändes att klockan inte var mer när det ringde. För jäklar va trött jag var, hua. Somnade såklart om, men sen kom Elin och fick upp mig. Låg i sängen och pratade lite, käkade frukost och sen kom hennes pappa och hämtade oss. Vi for in till nordic där inomhusligan håller på, träffade Maja och hennes pappa och satt med dom i några timmar. Sen fick vi åka med dom hem, så nu sitter jag här och har precis pratat med Julia. Hon kommer väl om sisådär en halvtimme elller så och äter med mig, fixar sig och så. Sen laddar vi om för Sofias födelsedagsmiddag och fest, det kommer nog bli trevlans de.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag lasgar lite mat åt mig och Jullan, fick en order om att den ska stå på bordet kvart i. Så jag tänkte försöka lyda det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0