light

Hej påre! Förutom skoldagen så känns den här dagen så jäkla skön då jag inte ska göra ett skit. Mmmm hallelujah. Efter skolan som förövrigt bara hade tråkiga lektioner idag, så tog jag bussen till sörberge och mötte upp pappa. Han köpte frimärken åt mig och sen vandrade vi hem. Tog mig en lingongrova och började kika på kameror, och efter ett tag så klickade jag hem en. Så nu kan man ju hoppas på att den duger iallafall.

Mamma hämtar mig vid sju, och då ska jag inta sängläge framför några avsnitt av nån serie hade jag tänkt. Kommer bli magiskt skönt. Men nu ska jag leta bikinis, åker om cirkus 30 dagar och jag har ingen bikiniöverdel. Toppen toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0