I always will

Nån dag i mitt liv ska jag börja mitt fredagsinlägg med att skriva "Friday I'm in love", och mena det. Dock så får jag skriva något annat idag, som "Friday I'm sick" -.- Känns som att ingenting går bra nu. Men jag försöker vara positiv ändå. Imorse vaknade jag och kände mig i princip som levande död. Är så jäkla förskyld och jag anade också feber. Så jag ringde moder jord och bad hon sjukanmäla mig. Sen ringde hon sjukhus och så för min armbåge. Så jag kom hem för en stund sen efter att ha varit där i flera timmar. Jag blev iallafall glad när röntgen inte visade något jobbigt. Men det blir inget målvaktsspel för mig på 4-5 veckor, känns ju väldigt tråkigt de. Men det är bättre att få den här skiten bort nu än att jävlas med det till sommaren. Så jag får väl se det så. Och det var uppdateringen om min skitarmbåge som jag bråkat med i några veckor nu.

Ikväll ska jag iallafall åka in på nordic och kika på laget när dom spelar. Och nu ska jag kolla på oth. Så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0