higher

Här har det stått jäkligt still, men va gör de? Alla är väl upptagna med att mysa och ge bort presenter ändå, haha. Själv har jag jobbat i några timmar. Efter nån timme på bilden på skolan så åkte jag och Ellen hem till henne, åt glass och så innan vi åkte till ishallen vid 5. Och nu sitter jag i sängen, kom hem för ett tag sen. Jag och Källman började promenera hem, men Jonte kom och plockade upp oss. Så det var ju skönt för denna ömma kropp de!

Imorgon har jag sovmorgon till halv elva, och det känns så jävla skönt. Sen efter skolan ska jag hem och sitta här och fördriva tiden lite tills jag och moder jord ska åka ut till skogen där Ellen numer håller till. Julia och Jennifer kommer med sina mammor också, hörde även rykten om att Steffe skulle laga thaimat, spännande! Så det kommer nog bli väldigt trevligt de. Men nu ska jag kika runt lite innan jag stänger av och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0