got no reason

Tjoho, äntligen är fredag här och jag längtar så jävla mycket tills dagens sista lektion är avklarad och jag får gå hem. Har så stor lust att bara ligga kvar i sängen idag och tycka synd om mig själv och alla andra tjejer här i världen, min mensvärk är inte att leka med idag alltså. Fyfan. Har till och med tillåtit mig själv att ta på mig mjukisbyxor idag, har då fan ingen lust att ta på mig ett par tajta jeans. För att göra outfiten fullständig drar jag även på mig en mössa, låter fint vaa?

Får hoppas att jag mår bättre till kvällen, tror jag och Jennifer skulle hitta på nått. Imorgon vankas jobb och efter det ska jag umgås med Julia framför en film eller så, och på söndag är det träning. Så skönt med helg så.

Nä, nu ska jag börja gå till skolan. Taggar dubbeltrubbelmatteprov med Disco, haha önskar oss båda ett lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0