fruktansvärt jobbigt

Åhoj, livet rullar på va? Inte som jag vill att det ska gå, men det rullar iallafall.

Jag har haft ont i magen i snart tolv års tid, och jag har aldrig haft så ont som jag har den här gången. Och det är väldigt frustrerande kan jag lova, speciellt nu när jag åker till Thailand på lördag morgon. Hur tur kan man ha liksom? Men men.

Efter att ha varit soffliggande hela dagen så drog jag på mig ett par jeans och en tröja och följde med in på ikea. Michaela kollade på grejor till sitt rum, och efter det fick jag lite behövligheter av mamma som jag ska ta med mig på resan. Så det var jäkligt snällt. Efter nån jobbig timme där så åkte vi hem, och jag kröp ner i Lemons säng och kollade på tv.

Imorgon äre tänkt att jag ska på skolan, så vi får se om jag orkar med hela dagen eller om jag går hem. Jag måste dit iallafall. Så, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0