friday friday friday

Tjatja, fredag är äntligen här och jag njuter. Skoldagen är över och jag har chillat hela dagen typ. Mormor kom och hämtade mig på skolan, for då förbi moder jord och hämtade lite kläder och for sedan hem hit. Har sen dess städat lite, ska bara diska nu så är väl all städning klar skulle ja tro. Har provat kläder inför kvällen också, och jag ställer mig samma fråga som jag alltid gör. Hur fan kan man ha en jäkla massa kläder, men aldrig ha nått att ha på sig? Det är för mig en jävla gåta de. Men men, vi får väl se när tjejerna börjar rulla in. Jag ska iallafall diska nu och sedan hoppa in i duschen, måste slå in en present också. Jadu, man kanske ska lämna datorn en stund och få allt gjort istället för att sitta här. Så ja, det är precis vad jag ska göra nu. Så ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0