fin dag dehär

Hej påre, min dag har varit helt jävla fantastisk den. Helt ledig och fint sällskap, grymt!

Gick och mötte Alicia och sen gick vi tillbaka hit. Slog på glee och har sen dess legat i sängen hela dan, förutom när vi gick på indiana och skulle äta. Men fasiken va besviken jag blev. Indiana som var så bra förut, vad hände? Gick därifrån och var sur, så vi gick på ica och trösthandlade lite innan vi la oss i sängen igen och kollade på mer glee. Annars så har vi suttit här och skrattat bara, som vanligt ungefär.

Nu tänkte jag ta mig nån kvällsfika innan jag tvättar bort smink och borstar tänderna. Sen blir det blir datasittning innan jag slog igen ögonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0