fantastisk dag

Åh fantastisk dag, kan nog inte bli bättre! Så känns det idag.

Somnade i hyffsat bra tid igår, vaknade vid sju imorse och var klarvaken, blev svinglad när jag insåg att det var över två timmar kvar tills alarmet skulle gå. Så jag somnade snart om. Vid halv tio ringde alarmet och jag myste på lite innnan jag klev upp. Fixade mig lite snabbt, sen satt jag mig här i sängen med datorn och tänkte leta faktadelar till min uppsats, då får jag ett sms om att vi fick jobba hemma istället för att vara på våran enda lektion idag, grymt! Så jag är alltså både skolledig och träningsledig idag, magiskt. Plus att Alicia kommer hit när hon slutar, känns bra nu va!

Så nu ligger jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Känner mig kreativ och skulle vilja både fotografera och pyssla som en galning, dock blir det nog varken det ena eller det andra. Så jag ska nog försöka ändra min design kanske, ja vi får se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0