dust in the wind

Man tycker ju att dagar som dessa så ska inläggen bara flöda här på bloggen, men icke! Jag har iallafall haft kanske världens skönaste dag. Såg big brother avsnitter jag missade igår, haha låg här ute och skämdes. Sen försökte jag se top model också men det sket sig, så då slog jag på SATC. Efter det gick jag in och lagade middag, pommes och vitlökssmör! Kände att jag gjorde en jäkligt stor insats på middagsbiten alltså, hua.

Efter det la jag mig i soffan och kollade på teen mom, låg där själv och grinade som en tok, måste ha sett väldigt deprimerande ut. Insåg precis att så många tårar som jag har släppt idag när jag kollat på diverse videosar, har inte grinat så på evigheter, måste ha blivit väldigt känslokall jag, haha.

Har fortfarande på mig sovtröjan, men tänkte försöka fixa till mig lite om en stund. Ska kanske hänga med Källman efter att hon varit och käkat och så. Ja vi får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0