come closer

Hej påre. Tisdagen närmar sig sitt slut och det känns jäkligt skönt må ja säga. Imorgon är det onsdag och jag är träningsledig och ska umgås med Alicia, det var längesen nu så det ska bli väldigt trevligt. Annars så blir skoldagen lite annorlunda då vi bara har en lektion, men jag ska dit som vanligt ändå för att skriva lite på en uppsats.

På fredag ska ja på party, på lördag har vi nya ligan på nordic så jag kanske åker in och kikar lite. Sen på kvällen blir det nästa party och sen på söndag ska jag jobba med Ellen på ishallen. Så denna helg lär gå undan då det verkar bli fullt upp, men jag hopppas på en magisk helg. Var längesen nu!

Förutom ovanstående så kom min kamera idag, och det nedanför köpte jag idag på birsta för dig som är intresserad. Och när det gäller kameran så får den duga, verkligen inga superbilder men bättre än ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0