castle walls

Heyhey, åhhhhhh det är fredag och jag känner mig skitglad trots min mensvärk, men men! Efter skolan gick jag hem med Nellie och Julia kom och mötte upp mig. Hon hängde med hem en stund och chillade lite i sängen. Hon drog för en stund sen och jag ska väl snart ta och käka sallad, ska bli gott de! Indiana kan ta sig nånstans, cosmos har vunnit tillbaka mitt hjärta, iallafall mitt salladshjärta.

Jennifer kommer sen med b&j och jag tror att det vankas myskväll, men man vet aldrig ;) Alicia kommer också, och kanske Bea, vem vet, vem vet! Hur som helst så blir kvällen bra, det vet ja.

Och för dig som vill veta, så har jag sagt till pappa nu vad jag önskar mig i födelsedagspresent, hohohoho kanske världens snyggaste jacka. Perfekt! Nu ska jag kila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0