call me

Men hej. Jag måste vara en av jordens tröttaste människor idag ja. Det blir lite sent inatt, oups. Skulle kika på nån gullig film men insåg snart att jag redan har sett dom jag är intresserad av att se. Så jag slog nog på tre olika filmer innan jag tillslut slog på SATC. Det suger ju när filmer är dåliga, och jag har sett typ en film som jag faktiskt gillade den senaste tiden. Men jag tror det är några bra på gång, så man får väl se fram emot dom då.

Ligger fortfarande i sängen och vill inte kliva ur den på bra länge. Men jag har träning om mindre än en timme, och jag borde nog kliva upp och sätta upp hår och byta om. När jag kommer hem måste jag sätta mig med lite skolarbeten, förhoppningsvis kommer jag igång också. Jag måste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0