bon iver baby

Det är en jävligt trött jag som skriver idag. Mår fruktansvärt dåligt och det är iskallt ute, äntligen ligger jag iallafall i sängen efter måånga timmar på nordic i helgen. Ligger och lyssnar på mysmusik och väntar på att pappa ska komma hem.

Har som sagt varit och kollat på fotboll hela helgen. Tjejerna åkte ur i kvarten efter att ha vunnit alla föregående matcher, men det är inte inte hela världen. Jag har iallafall haft en väldigt skön helg, trots mitt mående. Jag har varit dödssugen på att få vara med och spela jag också, men nu ska jag hålla denna vila hela vägen tills det är bra.

Nu laddar jag inför ny skolvecka och ser gärna att tiden går undan. Det är inte ens en månad kvar tills vi åker till Thailand, känns bra nu va! Och i veckan ska det köpas presenter och till helgen vankas födelsedagspartyn, roligt, roligt. Och ja, det var väl allt för denna gång. Hej o hå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0