always

Godmorgon! Jag klev upp för ganska längesen, men jag klev ner i sängen igen så godmorgon får duga. Gårdagen var mycket trevlig må ja säga. Efter en sväng på birsta, där jag förövrigt handlade en ring (som jag råkade bryta av innan jag ens hann använda den), foundation, jeansshorts och en present, så tog vi bussen hem och jag duschade av mig lite snabbt och började fixa mig på nytt. Tiden flög iväg och jag sprang runt i huset som ett yrväder och var hur stressad som helst. Men Johanna som jag skulle åka med hittade hit ändå så det löste sig bra.

Vi åkte till Elin och bjöds på en massa gotta, vet inte hur många brickor med kex och grejer hon plockade fram, så man gick ju inte runt och va hungrig iallafall, haha. Några timmar senare for vi in till stan, och jag, Mikaela och Julia åkte hem till nån tjej och var där bra länge. Strax innan tre tog vi våra hurtiga ben och gick till Max, väl där åt man lite mer gotta och sen for vi hem. Tappade min telefon i golvet så nu är den paj också, så jag har ingen telefon just nu. Känns faktiskt riktigt skönt än så länge, men för dig som vill ha tag på mig kan ju komma och knacka på dörren eller nått. Ja, det är ju ett alternativ kanske.

Vaknade för några timmar sen och fattade typ ingenting, dom timmarna jag sovit kändes som fem minuter. Sen vände jag mig om och kom på att jag hade sovsällskap, men juuuustee, hahahaha precis den känslan vare! Efter ett tag kom hans skjuts och jag låg kvar här och chillade lite. Gick in och duschade och sen gick jag ut hit än en gång. Mamma hade handlat lite smått och gott som jag kan ha med mig till Thailand, så nu tror jag att jag har i princip allt. Känns bra nu va! Om precis en vecka så sitter jag på flyget mot drömlandet, wohoo ja nu känns det fan fantastiskt!

Idag ska jag endast ta det lugnt, ska ligga i sängen exakt hela dagen och kolla på en massa serier. Tänker inte klä på mig och jag tänker definitivt inte ta ett steg i onödan. Om det går enligt planerna så att säga.

Jadu hurrni! Idag mår jag så jävla bra och allt känns så grymt just nu. Det här är en bra dag de. Men nu säger jag hejdå till världens längsta inlägg och välkomnar mysdagen med öppna armar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0