helg

Vaknade imorse av att faster ringde, skulle egentligen dit och fota kusinerna, men hon var insnöad och det gick inte att komma dit. Var så jäkla trött så jag fattade knappt vad hon pratade om. Sen kikade jag facebook och såg att alla hade skrivit om hur mycket snö det hade kommit och så. Klev upp och kolla ut, hahah å herregud. Ringde mamma och frågade hur fan jag skulle komma in till huset då. Hon stog i fönstret mitt emot och skrattade åt mig bara. Man kunde inte ens se altanen liksom.
 
 
Igår följde jag med mamma till gärde för att kika på Sundsvall-Kovland. Haha satt med mamma i speakerbåset, kändes rätt töntigt, som om mamma inte hittade nån barnvakt åt mig så hon var tvungen att ta med mig typ. Haha men men, det gick ju ändå. Insåg att det är värsta VIPplatsen ändå ju, inte illa må ja säga.
 
 
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Lockat mammas hår, köpt mat och sett på PLL med Michaela typ. Sett Så mycket bättre med Lemons och haft soffhäng. Känns surt med söndag imorgon, orkar inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0