what makes a man?

Jahapp, torsdag är här och nu är det inte många dagar kvar till skolan drar igång igen. Herregud, vart tog sommarlovet vägen? Hade inte tvåan sett ut som det gjorde att jag nog längtat, men nu känner jag bara ångest.
 
Igår pluggade jag teori, tränade och var ut med tjejerna. Jag, Julia, Jennifer, Ellen, Fp och Elin var på biteline och hade skittrevligt. Käkade och drack gott, pratade och skrattade. Ja, det vanliga. Sedan gick jag, Julia och Elin vidare. Landade väl i sängen runt 2 inatt och imorse vaknade jag av att Elin ringde.
 
Idag ska jag förbi träningen och försöka bli masserad av Tobbe. Kan gå åt helvete med tanke på hur kittlig jag är, menmen. Annars tänkte jag sitta med teorin lite och kika på nån film. Tråkigt liv må ja säga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0