we know what we know

Hej hej så jävla mycket hej. Dagen med stort D är här och jag tror detta blir en grym dag. Förhoppningsvis vinner vi matchen också, det hade ju inte alls suttit fel. Det jobbiga är bara att jag hostar som ett djur och resten av kroppen gör ont också. Blir hämtad senare för samling och sedan är det bara att stressa på när matchen är slut. Klockan sju blir jag återigen hämtad för att bli utskjutsad till nästa ställe. Å hua, kommer få sminka mig i bilen eller nått sånt trevligt.
 
Igår käkade vi asgod mat på jacks och sedan åkte vi mot hemmaplanen igen, vi orkade inte gå på bio så det sket sig. Satt i fagervik och sedan på vivstavarv, vvslutade kvällen i stan. Träffade massvis med folk och vi hade skittrevligt. Nyktra utgångar brukar vanligtvis inte vara så roligt men denna gång hade jag faktiskt ganska roligt till och från.
 
Ikväll blir det idyllen och mycket skratt, låter magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0