turn around

Snart är det fredag igen och veckorna går så jäkla fort. Skolan rullar på och för en gångs skull känns det bra. Jag älskar mitt schema och även kurserna. Matten kan dock ta sig nånstans, men den är jag ändå snart klar med så jag får väl stå ut så länge. Idag har jag haft skönaste dagen med endast två lektioner. Sen fick jag åka hem med Jennifer och Bettan. En stund senare åkte jag och åt med Micaela och Elin, sen åkte vi till gärde och kikade på Sundsvall-AIK. Imorgon blir det mer hockey och på lördag vankas det bortamatch i Östersund. Sedan blir det utgång med några tjejer, mycket trevligt må ja säga.
 
Nu ska jag försöka stänga ner och sova, så hejdåhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0