sommarlista 2012

Stal den från dig Beus, hehe

 

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Jag fyllde 18. Jag gick ut tvåan. Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Osv, osv

Lärde du känna över 10 nya människor? Nä det tror jag inte

Dog någon som stod dig nära? Nej.

Vilka länder besökte du? Inget land alls

Är det något du saknar med årets sommar som du vill ha nästa sommar? Sol. Och mer jävligt roliga kvällar.

Vilket datum från sommaren kommer du alltid minnas? 12 juni, såklart. Min 18årsmiddag, Empys 18årsfest, och säkert en massa annat också.

Största misstaget? Inget jag kan komma på.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja både och kan man väl säga.

Bästa köpet? Jadu, mina pengar har mest gått till samma sak den här sommaren. Mat och dryck.

Vad spenderade du mest pengar på? Som sagt.^

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar, min familj, vissa kvällar, vissa nätter, vissa fotbollsmatcher, osv

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om den här sommaren? Flera stycken,

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare helt klart!

Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Solat typ

Vad önskar du att du gjort mindre? Legat hemma i sängen, haha

Hur tillbringade du midsommarafton? Några tjejer grillade hemma hos Anny, sedan åkte vi till fagervik.

Blev du kär i sommar? Icke

Hur många förhållanden? Haha inget alls :)))

Favoritprogram på tv? Criminal minds

Bästa boken du läste i sommar? Har bara läst Zlatanboken

Något du önskade och fick? Roliga kvällar och nätter, lite spänning, osv

Något du önskade men inte fick? Säkert

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? Fyllde år :) Mycket bra dag!

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Om det hade varit soligt, och om jag hade träffat mannen i mitt liv, haha

Hur skulle du beskriva din stil i sommar? Som vanligt bara. Svarta jeans och nånting upptill, jeansvästarna har varit varit väldigt goda vänner med mig i sommar också

Vad fick dig att må bra? Mina vänner såklart, min familj, alla partykvällar och den minimala spänningen jag har haft.

Vem saknade du? Min släkt

De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så många nya direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0