skitmatch

Den här dagen har gått så jävla snabbt, klockan är ju redan 7 liksom. Det känns som att jag precis har vaknat, trots att jag både åkt till härnösand och spelat match, kommit hem och ätit middag, och legat här ett tag. Herrreguden... På tal om matchen, vilken konstig en, har aldrig varit med om liknande. Vi fick 5 gula kort emot oss?? Där en av oss dessutom fick utvisning. Dom fick straff och jag räddade, troru inte domarjäveln blåser och säger att den ska slås om?? Blev arg och fick gult kort. Inte blev det bättre av att det står en vuxen jävla människa som var utländare på läktaren och står och skriker e x a k t hela matchen en massa könsord på sitt språk till oss, han står dessutom och dricker öl. Vad är det liksom? Pinsamt. Den här förlusten kan ta sig nånstans.
 
Hur som haver.. Vet inte vad som händer ikväll. Det får bli som det blir.
 
Tack för mig och mitt ilskutbrott här. Hejdåå

Kommentarer
Postat av: bea

haha hur vet du vad han sa om det var på hans språk? :O
det går bättre nästa gång ska du se!

Svar: Haha en tjej i laget kunde lite spanska eller vare va för språk :p
sara svensson

2012-08-19 @ 00:37:37
URL: http://beaboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0