skitblogg

Jahapp, vad hände med designen nudå? Varför ligger min meny i botten och varför ligger det ett inlägg där menyn egentligen ska vara? Vet nog vad jag måste ändra på, men orkar inte ens försöka fixa det nu.
 
Idag har vi haft svenska och fotografisk bild. Hur skön dag som helst. Foto verkar så jävla roligt och det känns jäkligt bra, hihi. Förutom skolan har jag tränat, hade målvaktsträning och ryggen tog emot varje gång jag skulle ta mig upp igen. Hade ont och kände mig förjävlig, men det gick väl. Höften fick sig dock en smäll i slutet så då klev jag av. På måndag ska jag till naprapaten så då hoppas vi att det är nån sorts gud där som gör mig smärtfri, hoppas...hoppas..hoppas.. Jaja.
 
Imorgon ska jag käka på jacks med Elin, Mikaela och några till och sedan avslutar vi med bio. Snabba cash 2, haha har inte ens sett hela första. Men men, Joel Kinnaman är så snygg att det blir bra ändå!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0