shopping shopping

Imorse hade Julias alarm ringt 3 gånger innan jag vaknade av det, haha vadå är felet? Jag som nästan alltid vaknar av alarm. Men men, fixade håret lite snabbt innan vi vandrade till bussen. Som dock inte kom, så ringde mamma som ändå skulle in mot birsta så vi kunde åka med henne. Bra skönt. Har vandrat omkring där några timmar, käkat mat som jag blev zombie av. Sen gick vi till Fp på donken och åt glass, nu hur det gick ner.
 
Fick med mig lite behövligheter samt två tröjor hem, satt fint i garderoben. När jag kom hem slängde jag av mig kläderna och la mig i sängen, fyfan va skönt det var. Magiskt! Tänkte kanske åka ner på bsk ikväll och kika på utvecklinglagets match, annarss ska jag inte göra nånting. Och nu ska jag slå på en film, måste vara något sorts filmrekord den här veckan från min sida. Så blir det när man endast ligger i sängen om dagarna, mycket till liv må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0