little talks

Det är söndag och jag har mitt sdtandardsängläge, mycket skönt må ja säga. Har dock varit och käkat med Jennifer och Ellen, sen var vi hos Jonte ett tag bara. Om 40 minuter blir jag upphämtad för träning och det känns jävligt jobbigt, men det är bara en timme så det går nog snabbt. Sen ska jag hem till sängen igen.
 
I fredags åkte jag som sagt till Maja och var där med henne, Julia, Ida och Bea. For in till Memman och till sist handlade jag och min friend lite mat innan vi åkte hemåt. Vaknade tidigt i vanlig ordning och sedan stötte jag på mormor så hon skjutsade hem mig, lyckan när man slipper ta bussen! Haha..
 
Igår var jag med Jennifer och kikade på timrå-söråkermatchen. Jens släppte sen av mig hos farmor där vi skulle grilla. Men med brist på skjuts så var jag tvungen att åka på en gång. Hade kräftmys hemma hos Fp och sedan for vi till Jonte, avslutade kvällen med krogen med Elin och Mikaela.
 
Så det var min helg de, snart börjar skolan och jag har sån jävla ångest. Vill ha sommarlov i flera månader till om jag hade fått bestämma, men icke. Sista året är här och förhoppningsvis blir det jävligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0